RANDI TILFØRER VERDI OG BÆREKRAFTIG KONKURRANSEKRAFT GJENNOM SITT ARBEID
NYESTE ARBEIDSERFARING – RELEVANT KOMPETANSE
Randi har de siste 2 årene (siden høsten 2017) jobbet som rådgiver mot ledende nasjonale og nordiske konsern. Hun har støttet endringsprosesser FRA strategisk veivalg TIL digitallærende kultur. Randi har nyttig innsikt i tidsmessig læringsteknologi, suksesskriterier og fallgruver ved implementering. Randi har vært del av tverrfaglige kundeteam som bl.a. har levert læringsdesign som kombinerer e-læring med fysiske samlinger i utviklingsprosesser innen kommersiell ledelse og strategisk salg.
To av Randi sine kunder var for 2018 nominert som årets resultatskaper; en nasjonal ledende samfunnsaktør med tydelig bærekraftstenkning, samt et internasjonalt børsnotert konsern. Randi oppnådde på kort tid posisjon om «trusted advisor» bl.a. ved å være en kreativ problemløser og drivende i utviklingsarbeid.

LEDER – resultater i rådgiver rollen
» Randi har lykkes svært godt i rollen som senior konsulent. Hun har hatt ansvar for de største og viktigste e-læringskundene». Hun har hatt ansvar for å sette fokus på topplinjevekst og skape resultatergjennom salgs og lederutvikling. Randi har vist vei som ekspert på utviklingsreisen fra strategisk veivalg til digital lærende kultur, hvor bl.a. «Blended Learning» har vært et sentralt virkemiddel for effekt av læring. Randi har oppnådd meget gode resultater med sine kunder, vist vei og etablert beste praksis i å videreutvikle kundeforhold. Randi har gjort en stor forskjell for kunder og kolleger. Hun har vært en sterkt betrodd og verdsatt medarbeider. Kombinasjonen av faglige og funksjonelle ferdigheter, personlige og mellommenneskelige kvaliteter setter Randi i en spesiell stilling hos kunder og medarbeidere.»Felleskjøpet Agri. Endre Guriby, Salgsdirektør (tidligere leder for Randi over 2 år)
Årets medarbeider
Randi ble kåret til årets medarbeider i 2018 av toppledergruppen.
Målet med prisen er bl.a. å øke bevisstheten rundt viktige medarbeidere i selskapet. Videre er kriteriene:
• Har gjennom hele året oppnådd gode resultater
• Er en medarbeider som fyller godt sin rolle og er vanskeligå erstatte
• Skaper god stemning rundt seg og bidrar godt til kulturen
• Etterlever kjerneverdiene; nyskapende, stolt, ydmyk, modig
Månedens medarbeider
Randi ble i løpet av 18 mnd nominert 9 ganger til månedens medarbeider av kollegaer og ledere. Den som nomineres til månedens medarbeider har virkelig gjort en forskjell.
Dette sies om Randi;
«Superdyktig; rett på sak men samtidig taktisk, høyt volum, men tar ikke for mye plass, ambisiøs uten spisse albuer. Rett og slett et «bra kvinnfolk».
«Fremoverlent, dyktig og kreativ dame. Hun er tydelig, energisk og morsom».
«Frisk og engasjert, ser muligheter for sine kunder. Aktiv og proaktiv. Stiller krav til seg selv og de hun har rundt seg for å levere kvalitet hele veien».
«Sagt av konserndirektør og medlem av konsernledergruppe av KUNDE; «Vi har tidligere ikke fått til at medarbeidere har utnyttet digitallæring på den måten som vi har fått til i denne utviklingsprosessen»
«Randi pusher seg selv og skaper resultater for sine kunder. Hun både kan og vil».
«Randi viser engasjement, har evnen til å se muligheter og tenke helhet ift blended learning. Hun er alltid på og behagelig å jobbe med».
«Randi er modig, nyskapende og stolt. Hun tar virkelig action og stort ansvar for å lykkes med implementering. Hun viser vei for hvordan koble mennesker og teknologi sammen. Hun gjør det som skal til».
«Randi henger i stroppen og leverer usedvanlig godt. Hun kaster segover nye utfordringer med stort pågangsmot og nysgjerrighet. Hun har vist seg løsningsorientert og meget ansvarsbevisst. Randi leverer i krevende situasjoner med stort smittende smil om munnen. Det står det respekt av».
«Randi har stort engasjement, stort hjerte og treffsikker kompetanse.
Hun skaper tillit, trygghet til faglig forankring og etablerer positive relasjoner med kunder. En dame som har mye å by på. Randi opprettholder god dialog hvis det oppstår uforutsette utfordringer og sikrer en god kundeopplevelse».